کانسپت جدید رنو با مصرف ۱/۶۷ لیتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



کانسپت جدید رنو با مصرف ۱/۶۷ لیتر
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 96
نویسنده : hasan gholipour

دولت فرانسه از رنو خواسته است که تا سال ۲۰۲۰ مصرف سوخت تولیداتش را به ۱۴۱ مایل برای هر گالن سوخت یا ۱/۶۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برساند. لارنس فن در اکر می‌گوید:

( ما واقعاً به یک کانسپت خارق‌العاده دست پیدا کرده‌ایم. )

وی همچنین تأیید کرده که کانسپت جدید یک نسخه اصلاح‌شده از مدل‌های کنونی خط تولید رنو نخواهد بود:

( این خودرو از پلتفرم‌های موجود استفاده نخواهد کرد؛ زیرا این پلتفرم‌ها در حال حاضر بسیار سنگین هستند. برای اینکه به چنین آماری در مصرف سوخت برسید، باید به شکلی منحصر به فرد وزن را کاهش داده و وضعیت آیرودینامیک را بهتر کنید. )

رئیس طراحی رنو، البته در مورد مدل کانسپت جزئیات کاملی ارائه نداده است و تنها اشاره کرده که طراحی کانسپت ترکیبی از هاچ‌بک‌های معمولی، خودروهای اسپورت و کراس‌اورها خواهد و احتمالاً از هر کدام نشانه‌های اندکی را در خود داشته باشد.

Renault Kangoo Z.E. Concept

Renault Kangoo Z.E. Concept


البته رنو اولین خودروساز فرانسوی نیست که به این چالش پاسخ داده است. اوایل سال جاری میلادی خبری از نسخه نزدیک به خط تولید پژو ۲۰۰۸ هیبرید Air کانسپت منتظر شد. این خودرو از یک موتور ۱/۲ لیتری سه سیلندر بنزینی با ۸۱ اسب‌بخار قدرت همراه با یک جفت پمپ هیدرولیکی برای پیشرانه استفاده می‌کند که در مجموع قدرتی به اندازه ۱۱۲ اسب‌بخار دارد.

مدل ارائه شده از طرف پژو، در حالت کلی تنها می‌تواند با یک گالن سوخت ۱۰۶ مایل مسافت طی کند ( ۲/۲۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) که مصرف سوخت بسیار قابل‌توجهی است؛ ولی در عین‌حال، هنوز با هدف‌گذاری ۱۴۱ مایلی دولت فرانسوی‌ها فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: رنو , اخبار , کانسپت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: